Vi oplever problemer med vores telefonsystem
Hvordan bruger jeg kortet?
Du kan bruge ikonerne med +/– i øverste venstre hjørne af kortet til at zoome ind på din adresse. Du kan også klikke på søgeikonet og indtaste din adresse. Hvis din adresse er markeret på kortet, så er vi allerede i gang med at udbedre nedbruddet. Vores driftovervågning overvåger forsyningsområdet døgnet rundt alle årets dage.
Hvad betyder markeringerne på kortet?
- Rød markering er varme
- Blå markering er vand
- Gul markering er el
Vi renoverer vandledninger og fjernvarmerør
- Vandledning - hvordan udskiftes den og hvilke gener kan det medføre?
- Fjernvarmerør - hvad sker der, når vi lukker for varmen?
Driftsinfo fra TREFOR El-net
Som beboer i TREFOR El-nets forsyningsområde, modtager du automatisk driftsinfo på SMS, hvis du er registreret som kontaktperson på adressen.
Dette forudsætter, at dit telefonnummer fremgår af din elaftale med dit elselskab. Det er derfor vigtigt, at dine oplysninger er opdaterede hos det elselskab, som du har valgt at købe strøm fra.
Det er muligt at tilknytte ét telefonnummer per adresse, som modtager driftsinfo om elnettet per SMS.
Interesserer du dig for driften og udviklingen i elnettet, kan du se og følge data for dit område på vores interaktive grafik.
Få driftsinfo fra TREFOR Vand og Varme
Som kunde hos TREFOR Varme og TREFOR Vand er du automatisk tilmeldt vores SMS-service, hvis dit nummer er offentligt tilgængeligt på f.eks. 118.dk eller Krak - og det er ganske gratis.
Er du ikke automatisk tilmeldt SMS-service, kan du tilmelde dig via nedenstående link og vælge TREFOR A/S
Interesserer du dig for drift og udviklingen i varmeforsyningen, kan du se og følge data for dit område på vores interaktive grafik.
Du vil kun modtage driftsinfo på dine forsyningsarter.