Få gebyrfrihed på dine betalinger

Så let slipper du for gebyr på dine betalinger af vand og varme hos TREFOR
Det gøres via 3 nemme skridt.
  • Log ind på selvbetjeningen

  • Tilmeld dig digital post

  • Vælg gebyrfri betaling

Som kunde hos TREFOR har du mulighed for, at betale dine regninger på flere forskellige måder - hvilken du vælger, er helt op til dig.

For at betale dine regninger gebyrfrit, skal du vælge enten MobilePay betalingsaftale eller automatisk betalingskort. Du kan nemt tilmelde en af disse betalingsmetoder i selvbetjeningen.

Du kan også vælge at betale dine regninger via Betalingsservice. Det koster dog et begyr på 6,50 kr. pr. regning.

Det er desværre ikke muligt for TREFOR at ændre betalingsmetode på dine vegne. Men det er nemt og hurtigt at tilmelde og ændre i selvbetjeningen, så du kan betale gebyrfrit.

Læs nedenfor hvad du skal gøre eller gå direkte til selvbetjeningen.

Det skal du bruge

For at komme i gang med at tilmelde dig gebyrfri betaling har du brug for:

  1. Dit MitID

  2. Kundenummer og pinkode

  3. E-mail og mailadgang

Her kan du finde dit kundenummer og pinkode på din regning fra TREFOR, som du skal bruge, når du skal logge på vores selvbetjening

Hvor finder jeg kundenummer og pinkode?

Når du logger på selvbetjeningen for at fortsætte med gebyrfriheden, skal du bruge dit kundenummer og din pinkode.

Begge dele finder du i øverste højre hjørne på din seneste regning eller i dit velkomstbrev fra EWII.

Sørg for at have begge dele klar sammen med MitID samt adgang til din e-mail, når du skal tilmelde dig gebyrfri betaling.

Din regning kan betales på følgende måde

  1. Mobilepay

    Gebyr ved automatisk betaling: 0,00 kr.
  2. Betalingskort

    Gebyr ved automatisk betaling: 0,00 kr.
  3. Betalingsservice

    Gebyr pr. regning: 6,50 kr. inkl. moms.
  4. Girokort

    Gebyr pr. regning: 49,00 kr. inkl. moms.

Sådan tilmelder eller skifter du betalingsaftale

Når du er logget på selvbetjeningen og er tilmeldt digital post, har du under "Min profil" mulighed for at tilmelde automatisk betaling eller ændre din nuværende betalingsaftale. Med automatisk betaling bliver dine regninger altid betalt helt automatisk og rettidigt.

Du kan vælge at tilmelde dine regninger automatisk kortbetaling, MobilePay betalingsaftale eller Betalingsservice. 

Køber du flere produkter hos TREFOR, kan det være nødvendigt at tilmelde flere installationsnumre til automatisk betaling. Du skal nemlig foretage en tilmelding for hvert produkt, du ønsker at betale med automatisk betaling. Det fremgår af "Min profil" i selvbetjeningen, hvor mange installationsnumre du har og hvilken betalingsmetode de er tilmeldt.

Se vilkår og betingelser for automatisk kortbetalingMobilePay betalingsaftale og Betalingsservice.

Spørgsmål og svar om gebyrfri betaling

Det er muligt at fortsætte gebyrfriheden på dine betalinger med både MobilePay betalingsaftale og automatisk kortbetaling.

På den måde opnår både du og TREFOR en besparelse, som vi kan anvende mere hensigtsmæssigt. Når først du har foretaget ændringerne i selvbetjeningen, kører betalingerne lige så sikkert og nemt, som du er vant til.

Du ændrer din betaling fra Betalingsservice i selvbetjeningen under "Min profil"  ved at klikke på "Skift betalingsmetode" under dine aftaler.

Vælg og tilmeld dig den betalingsmetode, du ønsker fremadrettet. Når du har tilmeldt dig, modtager du en bekræftelse på mail.

  • Mulighed for at samle alle dine abonnementsbetalinger ét sted
  • Skifter du kreditkort, behøver du blot ændre det i MobilePay appen
  • Automatisk notifikation dagen før beløbet trækkes
  • MobilePay appen giver dig automatisk besked, hvis dit kort f.eks. er udløbet
  • Det er gebyrfrit for dig som kunde at betale via MobilePay

Se vilkår og betingelser ved MobilePay betalingsaftale.

  • Gebyrfri betalingsløsning
  • Det er nemt at tilmelde
  • Betaling sker automatisk
  • Du får bekræftelse på din månedlige betaling
  • Du kan hurtigt opdatere nyt betalingskort i selvbetjeningen

Se vilkår og betingelser ved automatisk kortbetaling.

Af sikkerhedsmæssige årsager må TREFOR ikke foretage ændringerne for dig. Derfor har vi gjort det nemt for dig at ændre betalingsmetode og opnå gebyrfrihed via 3 lette steps i selvbetjeningen

Tilmeld dig digital post fra TREFOR og få alle fordelene

Hurtigere og bedre kommunikation med digital post

For at opnår gebyrfrihed er det en forudsætning, at du samtidig tilmelder dig digital post. Og selv hvis du ikke vil ændre din betalingsform, er der stadig mange fordele ved at tilmelde sig digital post.

Bliv klogere på digital post

På selvbetjeningen hos TREFOR kan du blandt andet se dit forbrug og skifte betalingsform.

Vælg betalingsmetode i selvbetjeningen

Du kan nemt tilmelde eller ændre din betalingsmetode i selvbetjeningen.

Når du logger ind første gang skal du bruge MitID samt kundenummer og pinkode. Når du er logget ind, guider vi dig igennem til gebyrfriheden.

Gå til selvbetjeningen