Driftsinfo

Hvis du oplever problemer med el, vand eller varme, kan du finde driftsinformation her.
  • Strømafbrydelse

  • Aflukning af varme

  • Aflukning af vand

  • Vand og varme

    Oplever du vand- eller varmeafbrydelser? Se kort med driftsinfo for Trekantområdet.

    Driftsinfo
  • Elnet

    Oplever du strømafbrydelser? Se kort med driftsinfo over strømafbrydelser i Danmark.

    Driftsinfo

Kontakt TREFOR om vand og varme

trefor@trefor.dk
70 21 11 00

Åbningstider

Mandag - torsdag: 8.30-16.00
Fredag: 8.30-15.00
Weekend og helligdage (inkl. fredag efter Kr. Himmelfart): lukket

Sådan kommer du i kontakt med os uden for åbningstid

Har du akut behov for hjælp vedrørende anmeldelse af skader eller brud på forsyningsledninger hos TREFOR Vand eller TREFOR Varme uden for åbningstiden. Så kan du kontakte Driftovervågning.

Driftovervågning 79 33 33 97

Få driftsinfo på SMS

Som kunde hos TREFOR er du automatisk tilmeldt vores SMS-service, hvis dit nummer er offentligt tilgængeligt på f.eks. 118.dk eller Krak - og det er ganske gratis.

Er du ikke tilmeldt, eller får du ikke driftsinfo via SMS på alle dine forsyningsarter, kan du tilmelde dig via nedenstående link. Interesserer du dig for driften i elnettet,  kan du se og følge data for dit område på vores interaktive grafik

Du vil kun modtage driftsinfo på dine forsyningsarter. 

Her kan du tilmelde dritfsinfo:

  • TREFOR A/S forsyner med vand og varme i Trekantområdet
  • TREFOR El-net forsyner med el i Trekantområdet
  • TREFOR El-net forsyner med el på Bornholm

Tilmeld eller ret SMS-Service

Du kan hjælpe os med at sikre hurtig udbedring af fejl på vores anlæg

Igennem Dansk Energi har TREFOR El-net indgået en fælles brancheaftale om brug af gratis-app'en "Giv et praj".

Gennem denne app kan borgere indsende praj i form af billede og tekst - f.eks hvis et kabelskab er defekt. Alle praj videresendes automatisk til det lokale netselskab baseret på Geo-koordinaterne for den position, som borgeren angiver for sit praj.

Med app’en kan du således hurtigt og nemt give os besked, hvis du opdager fejl og mangler på vores anlæg.

App'en kan også bruges af professionelle aktører som f.eks El-installatører. Som installatør er du ofte i berøring med vores forsyningsanlæg og anlægsdele f.eks i forbindelse med tilslutning af et stikkabel i et kabelskab. Hvis du opdager en fejl under dit arbejde eller på anden vis, vil vi meget gerne høre fra dig.

Læs mere om app'en og giv dit praj

Påvirkning af elinstallation ved generatordrift

Når vi vælger at forsyne dig via en generator, er det den sidste mulighed vi benytter os af, for at få strømmen i dine stikkontakter tilbage.

Hvis du er blevet gjort opmærksom på, at vi forsyner dig via en generator, er årsagen enten planlagt vedligeholdelse af elnettet, som forsyner dig - eller at der er opstået en akut situation, hvor vi ikke længere kan forsyne dig på andre måder.

Uanset årsagen, er der tale om, en unormal tilstand i elnettet, som vi arbejdet på at udbedre hurtigst muligt.

Imens du er forsynet fra en generator, kan du opleve, at dine elektriske apparater opfører sig unormalt.

F.eks. kan urene, som er tilsluttet 230 V gå forkert, invertere til solcelleanlæg kan fejle og andet udstyr, som er frekvensstyret og følsomt overfor elkvalitet kan opføre sig mærkeligt.

Disse problemer bør ophøre, når du igen er forsynet fra elnettet i normal tilstand.

Kontakt os om vand eller varme

Har du spørgsmål om din vandforsyning eller din fjernvarme, er du velkommen til at kontakte os.

Gå til kontakt

Kontakt os om elnet

Har du spørgsmål om elnettet, er du velkommen til at kontakte os. Vær dog opmærksom på, at hvis dit spørgsmål drejer sig om markedsel, skal du kontakte din el-leverandør. 

Gå til kontakt