Til dig der har gasfyr

Har du underskrevet en aftale med TREFOR Varme om at få installeret fjernvarme vil vi gerne tilbyde dig førstehjælp til dit gasfyr. Herunder finder du ud af, hvad førstehjælp til dit gasfyr består af.

Hvordan kan jeg få hjælp, og hvad får jeg hjælp til?

Hvis der opstår en akut fejl på dit gasfyr, som medfører, at du delvis eller slet ikke kan bruge det, hjælper TREFOR Varme dig. Enten ved at vi udbedrer fejlen, eller at vi installerer en anden varmekilde i huset. På den måde bliver du sikret varme og varmt vand, indtil du får fjernvarme installeret.

Vi udskifter ikke et defekt gasfyr til et nyt, men vi dækker dine omkostninger til mindre reparationer op til 5.000 kr. eks. moms.

Hvis reparationer overstiger beløbsgrænsen på 5.000 kr. eks. moms, tilbyder vi at opsætte en el-varmtvandsbeholder og fire el-varmeblæsere. De vil blive fjernet igen, når du har fået installeret fjernvarme. Alle omkostninger til denne installation afholdes af TREFOR Varme.

Elforbruget til drift af el-varmtvandsbeholdere og el-varmeblæsere bliver du selv faktureret for.

Disse krav skal du opfylde

For at aftalen om førstehjælp til dit gasfyr gælder for dig, skal du opfylde tre krav.

  1. Aftale

    Du skal have underskrevet en tilslutningsaftale med TREFOR Varme om at få installeret fjernvarme i din bolig.
  2. Bo i et fjernvarmeområde

    Du skal være bosiddende i et fjernvarmeområde, som er godkendt af myndighederne til fjernvarmeforsyning.
  3. Overholde service

    Du skal overholde den eksisterende serviceaftale, som du har tegnet på dit nuværende gasfyr.

Det skal du gøre, hvis der opstår en akut fejl på dit gasfyr

Det første, du skal gøre, er at kontakte TREFOR Varme. Årsagen til, at du skal kontakte os først, er, at vi ikke må dække dine omkostninger, hvis du selv kontakter en VVS’er.

Kontakt og åbningstider

Kontakt os om vand eller varme

Har du spørgsmål om din vandforsyning eller din fjernvarme, er du velkommen til at kontakte os.

Gå til kontakt