Målere og aflæsning
Hvis du mener, at der er sket en fejl i aflæsning af din vand- eller varmemåler, kan du kontakte TREFOR Vand og TREFOR Varme på telefon 70 21 11 00.
Hvis du mener, at der er sket en fejl i aflæsning af din elmåler, skal du kontakte din el-leverandør.
OBS: Vær opmærksom på, at hvis du har fået udskiftet din måler, kan du ikke længere tilgå dine historiske data, som normalt er tilgængelige i "Forbrugsvisning" som en gratis, ekstra service i Selvbetjeningen. Du vil dog kunne følge forbruget på den nye måler fremadrettet.
Din elmåler
Her finder du vejledninger til alle TREFOR El-nets elmålere
Vejledning vandmålere
Her kan du se brugervejledningen, hvis du har monteret Ultrawater UW50
Her kan du se brugervejledningen, hvis du har monteret en Hydrus måler
Her kan du se brugervejledningen, hvis du har monteret en Multical 21
Gå til