Spørgsmål om gebyrfri betaling

Find spørgsmål og svar om gebyrfri betaling hos TREFOR.

Gebyr

Det er muligt at fortsætte gebyrfriheden på dine betalinger med både MobilePay betalingsaftale og automatisk kortbetaling.

På den måde opnår både du og TREFOR en besparelse, som vi kan anvende mere hensigtsmæssigt. Når først du har foretaget ændringerne i selvbetjeningen, kører betalingerne lige så sikkert og nemt, som du er vant til.

Du betaler et betalingsgebyr på 6,50 kr. pr. regning. 

Se vilkår og betingelser ved Betalingsservice.

Du betaler 49 kr. inkl. moms pr. regning.

Af sikkerhedsmæssige årsager må TREFOR ikke foretage ændringerne for dig. Derfor har vi gjort det nemt for dig at ændre betalingsmetode og opnå gebyrfrihed via 3 lette steps i selvbetjeningen

Automatisk kortbetaling og MobilePay

  • Gebyrfri betalingsløsning
  • Det er nemt at tilmelde
  • Betaling sker automatisk
  • Du får bekræftelse på din månedlige betaling
  • Du kan hurtigt opdatere nyt betalingskort i selvbetjeningen

Se vilkår og betingelser ved automatisk kortbetaling.

  • Mulighed for at samle alle dine abonnementsbetalinger ét sted
  • Skifter du kreditkort, behøver du blot ændre det i MobilePay appen
  • Automatisk notifikation dagen før beløbet trækkes
  • MobilePay appen giver dig automatisk besked, hvis dit kort f.eks. er udløbet
  • Det er gebyrfrit for dig som kunde at betale via MobilePay

Se vilkår og betingelser ved MobilePay betalingsaftale.

Du ændrer din betaling fra Betalingsservice i selvbetjeningen under "Min profil"  ved at klikke på "Skift betalingsmetode" under dine aftaler.

Vælg og tilmeld dig den betalingsmetode, du ønsker fremadrettet. Når du har tilmeldt dig, modtager du en bekræftelse på mail.

Du kan nemt ændre din beløbsgrænse under indstillinger i din MobilePay app.

Vi kan desværre ikke tilbyde gebyrfrihed på betalinger på andre måder end via MobilePay eller betalingskort.

Du kan hente MobilePay der, hvor du henter apps, eller bede din bank om et betalingskort. 

Login med NemID

For at sikre vi lever op til alle lovkrav om digital sikkerhed, skal du, når du logger ind på selvbetjeningen, bruge MitID. Det gælder for alle.

Du skal dog kun anvende MitID første gang, du logger ind, hvis du fremadrettet i stedet vælger at logge ind med SMS eller e-mailadresse og password. 

Så let slipper du for gebyr på dine betalinger af vand og varme hos TREFOR

Kundeservice

Læs mere om gebyrfrihed på dine betalinger

Det er nemt og hurtigt at fortsætte den gebyrfri betaling via 3 nemme skridt, så du fremover kan betale gebyrfrit igen.