Spørgsmål om digital post
Om digital post
Digital post er en digital kommunikationsløsning, der gør det muligt for dig at modtage post fra TREFOR i din egen personlige online postkasse i Selvbetjeningen.
Du modtager blandt andet betalingspåmindelser, meddelelser og varslinger om vilkår, produkter og priser.
Nej, hvis du er tilmeldt digital post, modtager du ikke breve med fysisk post fra os. Du modtager en notifikation på e-mail fra os, når der er digital post til dig i Selvbetjeningen.
Nej, det skal du ikke.
Vi sender automatisk en notification til dig via e-mail, når du har modtaget digital post i Selvbetjeningen. Du kan også vælge at tilmelde dig SMS notifikationer.
Tilmelding
Tjek dit spam-filter og kontrollér, at e-mailadressen er stavet korrekt. Og prøv evt. at sende mailen via "Gensend e-mail".
Du tilmelder dig digital post ved at oprette dig som bruger af selvbetjeningen.
Første gang du logger på selvbetjeningen, skal du bruge dit kundenummer, pinkode, MitID og e-mailadresse. Kundenummer og pinkode finder du øverst i højre hjørne på din seneste regning eller i dit velkomstbrev.
Herefter modtager du en aktiveringsmail, som du skal bekræfte ved at klikke på et link i mailen. Du er først tilmeldt digital post, når du har klikket på linket.
Du bliver som kunde ikke automatisk tilmeldt digital post.
Hvis du er oprettet som bruger af Selvbetjeningen efter 25. februar 2019, er du også tilmeldt digital post.
Hvis du er blevet kunde efter den 23. september 2019, er du automatisk tilmeldt digital post.
Betaling via Mobilepay eller betalingskort forudsætter, at vi kan have en digital dialog med dig. Derfor er det en betingelse, at du tilmelder dig digital post.
Meld ændring
Ved ny e-mailadresse er du forpligtet til straks at opdatere oplysningerne på Selvbetjeningen eller kontakte TREFOR på 70 21 11 00, da det ellers er misligholdelse af aftalen om digital post.
Det er dit ansvar at sikre, at vi har de korrekte oplysninger.
Hvis vi ikke har en gyldig e-mailadresse til digital post, forbeholder vi os retten til at sende meddelelser via brev, ligesom du heller ikke længere kan benytte Selvbetjeningen samt undgå betalingsgebyr.