Hvordan kan vi hjælpe dig?

Her kan du finde ud af mere om din regning eller måler, og du kan finde svar på dine ofte stillede spørgsmål om forsyninger fra TREFOR.

Kontakt os om vand eller varme

Har du spørgsmål om din vandforsyning eller din fjernvarme, er du velkommen til at kontakte os.

Gå til kontakt

Kontakt os om elnet

Har du spørgsmål om elnettet, er du velkommen til at kontakte os. Vær dog opmærksom på, at hvis dit spørgsmål drejer sig om markedsel, skal du kontakte din el-leverandør. 

Gå til kontakt

Er der aktuel driftsinfo?

Oplever du driftsforstyrrelser eller nedbrud, kan du her søge oplysninger om hændelsen. Herunder også hvilke områder der er berørte, og hvornår vi forventer at vores arbejde er færdiggjort.

Gå til driftsinfo

 

Tilmeld dig digital post fra TREFOR og få alle fordelene

Kundeservice

Hvad er digital post?

Digital post er billigere, hurtigere og mere miljøvenlig kommunikation. Se hvordan du tilmelder dig.

Ofte stillede spørgsmål

Hvis strømmen kun er gået hos dig, kan det skyldes, at din elmåler har været afbrudt.

Det kan også være et defekt apparat, der har sprunget en sikring eller fået din HFI/HPFI relæ til at slå fra.

Så længe kogeanbefalingen er gældende, skal du koge al vand, du indtager.

Du kan sagtens foretage dig andre ting, som for eksempel at vaske tøj og tage bad i vandet, så længe, du ikke får det i munden.

Børn bør ikke bade i vandet, da de ofte får det i munden ved badning. Det frarådes at børste tænder i ukogt vand. 

Vi kan være ramt af driftsforstyrrelser. Du kan altid holde dig opdateret om vandforsyningen via TREFOR Driftsinfo.

Ved planlagte afbrydelser af vandforsyningen, bestræber vi os på at melde det ud til dig som kunde på forhånd. Du kan tilmelde dig vores driftsinfoservice via sms ved at logge ind på Din Selvbetjening og tilmelde dit mobilnummer.